fbpx Skip to main content

Vill du bli en del av vårt team på Malta?

Ända från start har vi tillsammans med våra kunder och samarbetspartners skapat och möjliggjort stark tillväxt och hög kundnöjdhet. Vi ser nu en stor ökning i antal företag som efterfrågar våra tjänster inom ekonomi, något vi är mycket tacksamma och stolta över. För att tillgodose behoven och uppnå vår egna tillväxtpotential behöver vi utöka vårt duktiga säljteam på Malta med ännu en driven och positiv Account Manager som vill vara med på fortsatta framgångsresa.

Rollen

Det här är rollen för dig som älskar att bryta ny mark och som drivs av kicken att vinna nya kunders förtroende och bygga lönsamma kundrelationer. I din roll som Account Manager blir ditt uppdrag att proaktivt sälja våra digitala redovisnings- och lönetjänster till nya kunder i Sverige. Våra mötesbokare kommer att boka 90% av dina möten, resten bokar du själv. Detta förutsätter att du förstår kundens affär och är hungrig att gå på avslut med ett högt affärsmannaskap. Vidare har du alltid örat mot marken och är snabb på att identifiera nya affärsmöjligheter hos prospects. Vi tror att du är van att driva och leda din egen sälj-pipe från prospektering till stängd affär, med en väldokumenterad och framgångsrik meritlista inom försäljning.

Vem är du?

Som person är du organiserad, strategisk och målinriktad. Du har ett strukturerat arbetssätt och agerar affärsmässigt med kundfokus. Eftersom rollen innebär mycket samverkan är det viktigt att du har lätt för att etablera goda relationer, är lyhörd och kommunikativ. Vi värdesätter prestigelöshet och samarbetsförmåga, men också goda ledaregenskaper även om detta inte är en chefsroll.

Du har även:

  • Minst ett par års erfarenhet av B2B-försäljning
  • Erfarenhet inom försäljning av redovisnings- eller andra ekonomiska tjänster eller utbildning inom ekonomi
  • Stor vana vid att strukturera och planera din tid och givetvis en vana att arbeta inom CRM och Office
  • Mycket god förmåga att formulera dig professionellt på svenska i både tal och skrift
  • Erfarenhet av att skapa långsiktiga kundrelationer och vinna förtroende

Vi erbjuder

Vi erbjuder en utvecklande och ansvarsfull nyckelroll som innebär många kontaktytor. Vi är en organisation med korta beslutsvägar där lönsamma och hållbara idéer uppmuntras. Vi erbjuder en stimulerande miljö med vänlig företagskultur och spännande arbetsuppgifter, med fina kontorslokaler på soliga Malta.

Vi värnar om en glad och positiv atmosfär på kontoret då vi anser att trivas på kontoret är det viktigaste för en hälsosam arbetsplats.

Om oss

Vi på Smartio erbjuder våra kunder en fullskalig redovisningstjänst där du som kund med trygghet kan lägga över de ekonomiska bitarna på oss. Vi tror på långvariga samarbeten och att nyckeln till detta är en personlig kontakt. Så även fast vi arbetar med digital redovisning så får alla våra kunder en personlig redovisningskonsult för ett så nära och lyckat samarbete som möjligt.

Inget företag är för litet eller för stort för oss. Alla våra konsulter har lång erfarenhet inom branschen och är vana med att jobba med allt ifrån mindre enskilda firmor till större aktiebolag.

Vårt mål är att leverera professionella lösningar där våra kundföretag med trygghet och säkerhet kan överlämna redovisningen till oss – helt digitalt!

Malta

Malta har stärkt sin roll som internationell paradisö under de senaste åren och som ett fullvärdigt EU-land erbjuder Malta den bästa kombinationen av det traditionella med det samtida, och förkroppsligar det bästa av Medelhavets charm. Det är ett land med rik historia likt ett stort utomhusmuseum, passionerade människor och med mer än 300 soliga dagar om året, vilket gör det till ett paradis för alla vintertrötta.

Verkar detta intressant för dig?
Skicka då in din ansökan redan idag!

Kort om tjänsten

 

Start: Enligt överenskommelse
Typ av anställning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månader provanställning
Plats: Ta’ Xbiex, Malta
Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan




    Bifoga CV/Personligt brev